استاندار آذربایجان‌غربی:

بیشترین امنیت را در میان استان‌های کشور داریم

بیشترین امنیت را در میان استان‌های کشور داریم

آراز آذربایجان، استاندار آذربایجان غربی گفت: به مدد تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی و مشارکت مردم، این استان از مناطق با بیشترین امنیت در کشور به شمار می‌رود.
محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با توجه به شرایط حساس استان و موقعیت مرزی و تهدیدات بیرونی، نیروی انتظامی جایگاه ویژه‌ای در تقویت و ایجاد امنیت دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به امنیت موجود، توسعه همه جانبه استان در حوزه اقتصادی و پیشرفت به عنوان دغدغه اصلی مدیران در دولت جدید در دستور کار است.
معتمدیان یادآور شد: یکی از اولویت‌های اصلی ما انسداد مرزی بوده مه تحقق این مهم نیازمند اعتبار و مساعدت ویژه فرماندهان نظامی و انتظامی کشور است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه هم در این مراسم با اشاره به اینکه ارتباط با خداوند شرط نخست مدیریت موفق در حوزه‌های مختلف است، گفت: خدمت صادقانه در طول انجام مسوولیت و یاری خواستن از خداوند برای توفیق خدمت رسانی، ۲ نکته دیگری است که موجب موفقیت در فعالیت‌های مدیریتی می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: مدیران اسلامی و فرماندهان نباید هیچ جا متوقف شوند و در راستای خدمت به مردم گام بردارند.
در این آیین با قدردانی از خدمات سردار مسعود خرم نیا، سردار رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه


یک × = 9