فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

امنیت مردم همواره خط قرمز پلیس است

امنیت مردم همواره خط قرمز پلیس است

آراز آذربایجان،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: عوامل مزدور بیگانه، منافقان کوردل و معاندان بدانند امنیت مردم عزیز و هوشیار همواره خط قرمز پلیس بوده و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خدشه ای به این امنیت وارد شود.
سردار رحیم جهانبخش افزود: بدنبال برخی فراخوان‌ها در فضای مجازی در خصوص خشک‌شدن دریاچه ارومیه و دعوت مردم به آشوب و تجمع غیرقانونی از سوی منافقان کوردل و ضد انقلاب؛ مردم غیور استان ثابت کردند صف شان از آنها جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند.
وی اضافه کرد: امروز پلیس با اشرافیت اطلاعاتی که دارد، هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت مردم، هدفی نداشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: متاسفانه برخی افراد هم نادانسته این اخبار تنش زا را در فضای مجازی بازنشر می‌دهند و در واقع آرامش مردم را با اینگونه اخبار بر هم می‌زنند که به پلیس فتا تکلیف شد تا این افراد را در بستر فضای مجازی شناسایی و تحویل دستگاه قضایی دهند تا برخورد قانونی با آنان صورت گیرد.
سردار جهانبخش ادامه داد: با وجود تلاش‌های مذبوحانه افراد مغرض و شبکه‌های معاند در جهت افزایش تنش، با هوشیاری و آگاهی مردم ولایی و معتقد آذربایجان غربی اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد.
وی به مردم استان اطمینان داد که موضوع از طریق مبادی قانونی به جد پیگیری خواهد شد و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 2 =