اقوام و ادیان آذربایجان غربی اجازه فتنه گری به دشمنان را نمی دهند

اقوام و ادیان آذربایجان غربی اجازه فتنه گری به دشمنان را نمی دهند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه گفت: دشمنان خوب بدانند شیعه و سنی و تمامی ادیان و اقوام آذربایجان غربی اجازه هیچگونه فتنه گری را به دشمنان نخواهند داد.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام مهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ایجاد فتنه قومی در استان ما است، اظهار کرد: دشمنان خوب بدانند شیعه و سنی و تمامی ادیان و اقوام آذربایجان غربی اجازه هیچ گونه فتنه گری را به دشمنان نخواهند داد.وی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول انقلاب فتنه‌های زیادی را زیر پا گذاشته‌اند، تصریح کرد: همه ملت ایران از فوت مهسا امینی ناراحت هستند و خواستار برخورد و رسیدگی جدی به این مسئله هستند چرا که این مطالبه اسلام است اما دشمن در تلاش است از شرایط موجود سوءاستفاده کرده و جامعه اسلامی را با مشکل مواجه کند.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه دشمنان مردم ایران و عامل بدبختی میلیون‌ها نفر در حوادث اخیر دایه مهربان‌تر از مادر شدند، گفت: منافقان و گروهک‌های تروریستی حامی اغتشاشگران شده و خود را خون‌خواه یک بانو می‌دانند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن از حادثه اخیر برای فتنه گری، آشوب، اهانت به قرآن و پیامبر اسلام استفاده می‌کند، خاطر نشان کرد: فتنه گران و آشوب گران از فوت مهسا امینی سو استفاده کرده و با آتش زدن پرچم، قرآن، برهم زدن امنیت، حمله به خانم‌های محجبه قصد دیگری دارند.
امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه آمریکا ۴۰ سال است که برای مقابله با اسلام و ایران از هر فتنه و جنگی استفاده کرده، یادآور شد: ملت ایران، نیروهای مسلح و امت حزب الهی هر بار با بصیرت و آگاهی آتش این فتنه را خاموش کرده‌اند و این فتنه را نیز با بصیرت خاموش می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه دشمن از ترس انقلاب اسلامی و قدرت ایران در بسیج میلیون‌ها نفر انسان در قالب پیاده روی اربعین، فتنه‌هایی نظیر فتنه اخیر را راه انداخته‌اند، گفت: مردم ایران با بصیرت در مقابل این فتنه می‌ایستند و این فتنه هم از بین خواهد رفت.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: متأسفانه برخی افراد داخلی نیز بدون آگاهی در زمین دشمن بازی می‌کنند و امنیت نظام و کشور را زیر سوال می‌برند.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی و از خود گذشتگی و به چالش کشیدن قدرت‌های غرب و شرق به کشور عزت و افتخار بخشیدند.
وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل تصریح کرد: رئیس جمهور با قدرت حقایق و سیاست‌ها و اصول اصلی نظام را از تریبون سازمان ملل که یک ظرفیت و رسانه عمومی است، بیان کردند.
امام جمعه ارومیه با بیان خرسندی از اقدامات عزت مندانه رئیس جمهور در نیویورک در مقر سازمان ملل متحد گفت: نشان دادن تصویر سردار سلیمانی در مجمع عمومی، بیان راهبردهای ایران در حوزه‌های مختلف در خصوص عدالت محوری، مبارزه با ظلم و رفتار دوگانه سازمان ملل بویژه در حمایت از کشورهای استکباری از جمله مواردی بود که در این سفر مطرح شد.
حجت الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: پیاده رویی ۲۰ میلیون نفری در راهپیمایی اربعین در این دنیای آشفته به این معنا است که تهدید جدی مستکبرین هیچ اثری بر مسلمانان نخواهد داشت.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۰ ب.ظ

دیدگاه


دو × = 6