فرمانده يگان حفاظت منابع طبيعي استان :

۹۴۰ هکتار زمین ملی در آذربایجان غربی رفع تصرف شد

۹۴۰ هکتار زمین ملی در آذربایجان غربی رفع تصرف شد

گروه خبر: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: امسال از ۹۴۰ هکتار از زمین_های ملی در استان با تلاش ماموران یگان حفاظت رفع تصرف شد.
سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور افزود: برای رفع تصرف از این میزان از زمین های ملی، ۶۶۳ فقره حکم قضایی صادر شده بود که زمینه خلع ید از متصرفان و الحاق این اراضی به عرصه های ملی را فراهم کرد. وی اظهار کرد: امسال ۸۷۸ فقره پرونده چرای غیر مجاز و ۹۴۶ فقره پرونده تخریب و تصرف برای متخلفان تشکیل و جهت انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شده است. فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۷ نفر از متخلفان و متجاوزان به عرصه های منابع طبیعی دستگیر و تحویل مقام های قضایی شده اند. سرهنگ ابراهیم پور افزود: امسال یک هزار و ۹۴۰ فقره تماس تلفنی با سامانه ۱۵۰۴ امداد و نجات جنگل و مرتع به ثبت رسیده که باید از مردم آذربایجان غربی به علت توجه جدی به حفظ عرصه های ملی قدردانی کرد.
وی ادامه داد: یگان حفاظت آذربایجان غربی با عزم قاطع با متخلفان عرصه های ملی برخورد می کند و در خصوص صیانت از عرصه های منابع ملی از هیچ اقدامی دریغ نمی کند. وی اضافه کرد: سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۵۰۴ نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردم و دوستداران منابع طبیعی و محیط زیست در راستای حفظ عرصه های ملی است. به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایرنا، آذربایجان غربی بیش از ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار هکتار عرصه ملی دارد که از این میزان ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار هکتار عرصه مرتعی و ۱۰۱ هزار هکتار عرصه جنگلی است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


شش − = 1