مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان:

۸۳۰۰خانوار نیازمند مسکن در آذربایجان غربی شناسایی شد

۸۳۰۰خانوار نیازمند مسکن در آذربایجان غربی  شناسایی شد

گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: هشت هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند مسکن در استان شناسایی شده است که بیشترین این تعداد در شهرها هستند.
به گزارش آراز آذربایجان، عزیز سهندی در جلسه کارگروه احداث مسکن محرومین استان افزود: در همین راستا پنج هزار و ۸۰۰ خانوار شهری و ۲ هزار خانوار روستایی نیازمند مسکن در استان شناسایی شده اند.
وی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در استان با ۸۹۰ میلیاردریال تا کنون در راستای اقدامات حمایتی احداث شده است که در راستای ادامه این نهضت کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم نامه مشترکی بین بنیاد مسکن، صندوق توسعه ملی، سپاه شهدا، بنیاد علوی راه و شهرسازی و خیریه ها منعقد کرده است.سهندی با بیان اینکه افراد تحت پوشش حمایتی در حال افزایش است گفت: نیازمندیم در کنار کار اداری و این مسوولیت نسبت به اجرای وظیفه اجتماعی خود در قبال محرومین بخوبی عمل کنیم.مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: باید دستگاه های اجرایی هم در این زمینه با انعطاف لازم در دستورالعمل ها در بخش های مختلف نسبت به تامین مسکن محرومان و رفع مشکلات در این زمینه تلاش کنند.وی با تاکید بر جذب سریع اعتبارات در مناطق محروم نیز ادامه داد: تسهیلات بانکی نیز باید با سهولت در اختیار نیازمندان قرار گیرد چرا که در زمینه ضمانت زنجیره ای مددجویان با مشکل مواجه هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به لزوم مشارکت همه دستگاه ها بیان کرد: به عنوان مثال هم اکنون ۳۰ درصد جمعیت چالدران تحت پوشش کمیته امداد هستند از اینرو برای ساماندهی وضعیت آنها بنیاد علوی و مستضعفان نیز وارد کار شدند.
وی ادامه داد: برای احداث ۲۹۸ واحد تفاهم نامه منعقد کرده ایم ولی به رغم وجود اعتبارات ولی به علت کمبود نیروی انسانی به صورت جدی عملیات احداث شروع نشده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


3 × شش =