۷۵ نفر اخلال‌گر بازار اقلام اساسی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

گروه خبر: رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ?? نفر اخلالگر اقتصادی در حوزه مایحتاج عمومی و بازار اقلام اساسی شامل روغن نباتی، مرغ و تخم مرغ در استان دستگیر شدند.
به گزارش آراز آذربایجان، سرهنگ بهمن رستمی با اشاره به اینکه برخورد جدی با اخلال گران بازار به ویژه در حوزه کالاهای اساسی مایحتاج عمومی در شب عید و ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: از این تعداد ۳۸ نفر در حوزه بازار مرغ، ۲۱ نفر در حوزه بازار روغن نباتی و ۱۶ نفر در حوزه بازار تخم مرغ دستگیر شده اند.
وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با امنیت اقتصادی در راستای جلوگیری از اخلال در بازار مرغ، ۴۷ تن روغن نباتی را که به صورت خارج از شبکه توزیع می شد، کشف و در این رابطه ۲۱ نفر اخلال‌گر اقتصادی را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: همچنین در عملیات های مختلف این پلیس، ۵۰ هزار قطعه مرغ گرم آماده شده برای توزیع خارج از شبکه کشف و ضبط شد.سرهنگ رستمی گفت: در این زمینه نیز ۳۸ نفر اخلال‌گر اقتصادی دستگیر شدند.
وی افزود: ۳۹ تن تخم مرغ نیز با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف و در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر شده اند.وی اظهار کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده در این حوزه، بیش از ۹۲ میلیارد ریال بود.رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف ۱۴۴ هزار و ۵۶۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۸۹۰ میلیون ریال در استان خبر داد و بیان کرد: در این رابطه نیز ۹ نفر دستگیر شده اند.طی هفته های اخیر بازار مرغ، تخم مرغ و روغن در آذربایجان_غربی دچار اخلال شده که همین امر موجب شده تا مردم، برای خرید بیش از مایحتاج خود، صف های طولانی تشکیل دهند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


+ دو = 3