معاون امور تعاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی در ارومیه:

۷۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در آذربایجان غربی جذب شد

۷۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در آذربایجان غربی جذب شد

آرازآذربایجان- معاون امور تعاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و سرمایه گذاری در مناطق روستایی و عشایری آذربایجان غربی جذب شده است.
سید حمید کلانتری در جلسه تخصصی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری آذربایجان غربی افزود: ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در مناطق رروستایی و عشایری در کشور اختصاص یافته که آذربایجان غربی با جذب این میزان تسهیلات و پرداخت به متقاضیان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی ظرفیت و پتانسیل های خوبی در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و گردشگری دارد که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اجرا می شود و بدون شک در جلوگیری از حاشیه نشینی در شهرها و مهاجرت روستاییان به شهرها موثر است.
رضا حسینی افزود: زمینه های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان وجود دارد و ما از طرح های سرمایه گذاری در این بخش حمایت می کنیم .
وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه سوم آذربایجان غربی در پرداخت تسهیلات اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان ، از بانک کشاورزی استان به خاطر جذب اعتبارات و پرداخت به متقاضیان قدردانی کرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


2 + هفت =