در دومین روز از هفته دولت//

۶۰ کیلومتر روکش آسفالت جاده ای در آذربایجان غربی افتتاح شد

۶۰ کیلومتر روکش آسفالت جاده ای در آذربایجان غربی افتتاح شد

آرازآذربایجان- ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت جاده ای همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری در آذربایجان غربی افتتاح شد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اینکه یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه در کشور، جاده است، گفت: بهبود وضعیت جاده ها می تواند زمینه کاهش تصادف و تلفات جاده ای را فراهم کند.
حسینعلی امیری افزود: بهسازی مسیرهای ارتباطی به ویژه در مناطق محروم در راستای توسعه متوازن مورد نظر دولت تدبیر و امید بوده و از ضرورت های محرومیت زدایی به شمار می رود.
وی اضافه کرد: رضایت مردم از اجرای طرح های عمرانی مهمترین هدف دولت و دستگاه های اجرایی است و ابراز رضایت مردمی دلگرمی مسوولان را در اجرای این طرح ها بیشتر می کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این مراسم گفت: برای بهسازی و روکش جدید آسفالت ۶۰ کیلومتر جاده در استان ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
ارسلان شکری افزود: در قالب این طرح، آسفالت ۲۲ محور روستایی و ۱۳ محور بین شهری بهبود یافته است.
وی اضافه کرد: از جمله مهمترین موارد افتتاحی در قالب این طرح، روکش آسفالت هشت کیلومتر از مسیر ارومیه – اشنویه است که جزو پرترددترین جاده های استان به شمار می رود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه


سه × 6 =