مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان:

۶ ناحیه جدید صنعتی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

۶ ناحیه جدید صنعتی در آذربایجان‌غربی  راه‌اندازی می‌شود

گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: مطالعات و تخصیص زمین ۶ ناحیه صنعتی جدید در این استان آغاز شده و این نواحی راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش آراز آذربایجان،حسن حاتمی ، اظهار داشت: با اتمام مطالعات و تخصیص این اراضی ، حدود ۳۰۰هکتار زمین صنعتی به مجموع مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی افزوده خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر ۲۵ واحد از ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان در مساحت بیش از ۶۵۰ هکتاری فعال بوده و بنگاه های تولیدی در آنها مشغول تولید محصولات مختلف است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از این استان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تمام توان در راستای فراهم نمودن زمین صنعتی و زیرساخت های لازم جهت ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
حاتمی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی آذربایجان غربی در اختیار شهرک های صنعتی بوده و بیش از ۲ هزار قرارداد واگذاری زمین صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده و حدود یکهزار و ۴۰۰ واحد تولیدی تاکنون به بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: بیش از ۲۳ هزار نفر در واحدهای فعال موجود در این شهرک ها و نواحی مشغول به کار هستند که این آمار نشان از جایگاه صنعت در آذربایجان غربی است.
آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده است.
سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهریور ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک سازمان توسعه ای به شمار می رود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = چهار