۶ والیبالیست ارومیه به تیم ملی دعوت شدند

۶ والیبالیست ارومیه به تیم ملی دعوت شدند

آراز آذربایجان- دبیرهیات والیبال آذربایجان غربی گفت: اسامی ۱۵ والیبالیست کشور در لیست تیم ملی مردان جهت اعزام به مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال درج شده است که نام های ۶ بازیکن ارومیه ای نیز در بین آنان مشاهده می شود.
غلامحسین کردستانچی افزود: سعید معروف، امیر حسین توخته، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌ پور ۶ بازیکن آذربایجان غربی هستند که در این رقابت ها حضور می یابند.
وی بیان کرد: مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال مردان از چهارم خرداد سال جاری آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در پنج هفته این رقابت ها به مصاف ۱۵ تیم شرکت کننده می رود.
به گزارش ایرنا لیگ ملت‌های والیبال یکی از رویدادهای مهم این رشته ورزشی در سال ۲۰۱۸ میلادی است که در ۲ گروه مردان و زنان برگزار می شود.
مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال مردان در سال ۲۰۱۸ از چهارم خردادماه تا سوم تیرماه جاری در ۲۰ گروه پیگیری می شود.
تیم ایران در هفته نخست این رقابت ها و در ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه، چهارم خردادماه با فرانسه دیدار می کند و همچنین در دومین دیدار خود در ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه، پنجم خردادماه به مصاف استرالیا می رود.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان بوده و شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است؛ یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های ۱۳۴۰ تا ۱۳۹۰ هستند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


− دو = 1