- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۴۹ باب مدرسه خیّرساز در اختیار آموزش و پرورش آذربایجان غربی قرار گرفت

Posted By admin On بهمن ۴, ۱۳۹۶ @ ۸:۳۳ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان- مدیرعامل مجمع خیّران مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: از آغاز سال تحصیلی جاری، خیّران مدرسه ساز ۴۹ باب مدرسه در قالب ۲۳۲ کلاس درس را که با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی احداث شده بود، در اختیار آموزش و پرورش قرار داده اند.
علی آخوندیان در آیین افتتاح مدرسه خیّرساز حاج تکاور خوی افزود: ۱۴ باب مدرسه خیّر ساز دیگر در قالب ۹۶ کلاس درس و با هزینه ۵۰ میلیارد ریالی با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ساخته شده که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: خیّران مدرسه ساز آذربایجان غربی در حال حاضر ۳۳ با مدرسه با ۱۲۴ کلاس درس را در دست ساخت دارند.
رئیس اداره آموزش و پرورش خوی نیز در این آیین گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیر بنای ۵۸۰ متر مربع با ۹ کلاس درس احداث شده که برای ساخت این مدرسه مختار تکاور، خیّر خویی با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.
محمود شرفی افزود: این مدرسه دخترانه بوده و ظرفیت ۲۱۰ دانش آموز را داراست.
مختار تکاور، خیّر خویی پیشتر نیز یک مدرسه ۱۰ کلاسه را در شهرستان احداث کرده و قرار است یک باب مدرسه دیگر را نیز احداث کند.
منبع: ایرنا


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/49-%d8%a8%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%ae%db%8c%d9%91%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.