۴٫۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان مالی آذربایجان غربی جمع آوری شد

۴٫۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان مالی آذربایجان غربی جمع آوری شد

آرازآذربایجان- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: با برگزاری جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان چهار میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال کمک مردمی در پنج شهر استان برای زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شده است.
میرعلی اکبر بنی هاشمی افزود: این میزان کمک مالی در شهرستان های مهاباد، میاندوآب، ماکو، شوط و چایپاره جمع آوری شده و در اختیار ستاد دیه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: یک میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال از این میزان در مهاباد، ۸۹۰ میلیون ریال در میاندوآب، ۷۰۰ میلیارد ریال در هر کدام از شهرستان های ماکو و شوط و ۴۸۰ میلیون ریال در شهرستان چایپاره جمع آوری شده است.
وی بیان کرد: علاوه بر آن به اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و سران عشایر کرد این شهرستان به ترتیب یک باب مغازه به قیمت ۳٫۵ میلیارد ریال و ۲۶۰ میلیون ریال به همراه یک باب مغازه دیگر به ستاد دیه تعهد شده است.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال حدود ۲۰ جشن گلریزان در شهرستان های مختلف به ویژه ارومیه برگزار می شود که بخش عمده آنها باقی مانده است.
بنی هاشمی گفت: دوازدهم خردادماه جاری/یکشنبه هفته آینده/ جشن بزرگ گلریزان به میزبانی زندان مرکزی ارومیه برگزار می شود و امیدواریم در این جشن با حضور خیّران نیک اندیش، کمک قابل توجهی جمع آوری شود.
به گزارش ایرنا در ۲۰ سال گذشته و همزمان با ماه مبارک رمضان، جشن های گلریزان در سراسر کشور و آذربایجان غربی برگزار شده و در این مدت بیش از چهار هزار و ۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک های مردمی آزاد شده اند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


چهار + 9 =