مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شناسایی شد

۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شناسایی شد

آرازآذربایجان-مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۳۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی شناسایی و ثبت شد.
مهدی سرخوش روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تغییر کاربری های غیر مجاز در شهرستان های ارومیه، بوکان، مهاباد، سلماس، خوی، شاهیندژ، ماکو و پیرانشهر انجام شده است.
وی افزود: صدور اخطار و توقف عملیات توسط گشت های حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی انجام شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرخوش گفت : با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی به منظور پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی گشت های سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در اراضی کشاورزی هستند.
مدیرامور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد: از عموم مردم بویژه روستائیان و کشاورزان استان درخواست می‌شود اگر قصد ساخت بنا و تاسیسات یا دیوارکشی در اراضی زارعی و باغی متعلق به خود را دارند، به طور حتم قبل از هرگونه اقدام این از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی ۱۳۱ یا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان یا مدیریت امور اراضی استان با مشاوره و راهنمایی کارشناسان برای دریافت مجوز اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، تیم های شناسایی تخلفات از ۲۹ اسفندماه سال گذشته با مشارکت نیروی انتظامی اقدام به گشت زنی و نظارت می کنند و تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری به کارخود ادامه خواهند داد.
آذربایجان غربی دارای ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


هفت + 4 =