۳۰۰ میلیارد اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان هزینه شده است

۳۰۰ میلیارد اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان هزینه شده است

آراز آذربایجان-تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی به فعالیت خود ادامه می دهد و تا پایان سال ۹۷ به مرحله بهره برداری می رسد.
رسول اکبری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به زیرساخت های مساکن مهر بالاخص شهرک گلمان،گفت: در بحث زیر ساخت های مساکن مهر بالاخص شهرک گلمان سعی بر رسیدگی بر وضعیت آب شرب و تامین وضعیت بهداشتی فاضلاب بوده است که در سالیان گذشته با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار آب شرب این مساکن تامین شد.
وی بیان کرد: در راستای تامین آب شرب مساکن مهر شهرک گلمان چاه هایی حفر و شبکه توزیع آب احداث شده است و اکنون کلیه این مساکن مهر شهرک گلمان تامین شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: ۷۰ درصد مساکن مهر موجود در استان برای متصل شده به انشعابات فاضلابی، لوله گذاری فاضلاب شده اند.
اکبری افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی به فعالیت خود ادامه می دهد و تاپایان سال جاری نیز به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
این مقام مسئول اظهار کرد: ۳۰۰ میلیارد اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان هزینه شده است که تا پایان امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


− 3 = دو