نماينده مردم پيرانشهر در مجلس:

۳۰۰ صفحه از تخلفات استاندار آذربایجان غربی را به رئیس جمهور تحویل دادیم

۳۰۰ صفحه از تخلفات استاندار آذربایجان غربی را به رئیس جمهور تحویل دادیم

گروه خبر:نماینده مردم پیرانشهر در صحن علنی مجلس گفت: ۳۰۰ صفحه از تخلفات استاندار آذربایجان غربی را به رئیس جمهور تحویل دادیم. رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر طی تذکر شفاهی در مجلس گفت: تذکر بنده به رئیس جمهور و وزیر کشور است که علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری درباره عدم برخورد نامناسب با کولبران روز گذشته شاهد کشته و زخمی شدن چند تن از این عزیزان بودیم.
وی افزود: در روزهای اخیر هنگ مرزی در مزرعه‌ای اقدام به تیراندازی به تعدادی از کولبران کرده است که قابل پذیرش نیست.
نماینده مردم پیرانشهر در ادامه تصریح کرد: در همین رابطه ۱۵۳ نماینده نامه‌ای را امضا کرده‌اند و خواستار ساماندهی مرزها شده‌اند. خضری همچنین گفت: معتقدم ریئس جمهور و وزیر کشور باید به سرعت به این موضوع ورود کنند تا وضعیت کولبران ساماندهی شود.
این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه ۷اسفند بوده و سالروز خلق حماسه مردم برای رأی دادن به نمایندگان مجلس است جا دارد به احقاق حقوق حقه کول بران رسیدگی شود. به گزارش آرازآذربایجان به نقل از باشگاه خبرنگاران ،خضری در ادامه با بیان اینکه ۳۰۰ صفحه از تخلفات استاندار آذربایجان غربی را تحویل رئیس جمهور داده‌ایم اظهار داشت: رئیس مجلس نیز نامه‌ای به کمیسیون شوراها واصل داشته تا درباره اقدامات استاندار آذربایجان غربی رسیدگی شود که از همین تریبون درخواست می‌کنیم رئیس جمهور و وزیر کشور هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند.
*ضرورت ورود شخص رئیس جمهور و وزیر کشور به قتل عام کولبران
نماینده مردم سردشت در مجلس خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به وضعیت معیشت مرزنشینان و شلیک به کولبران از سوی نیروی انتظامی شد. رسول خضری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور در خصوص وضعیت کولبران گفت: به علت عدم توجه به وضعیت کولبران، شاهد کشته و زخمی شدن تعدادی از آن ها در مرزهای سردشت بودیم در حالی که پیش از این ۱۵۳ نفر از نمایندگان نامه ای مبنی بر وضعیت معیشت مرزنشینان امضا کرده بودند اما نیروی انتظامی باز هم اقدام به تیراندازی به این افراد کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و وزیر کشور باید شخصا وارد موضوع قتل عام کولبران شوند، عنوان کرد: هفتم اسفند سال ۹۴ بود که مردم در انتخابات مجلس حماسه خلق کردند از این رو امروز به عنوان وکیل المله باید به وضعیت مرزنشینان توجه کنیم.، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکر دیگری با بیان اینکه باید به مفاسد اقتصادی رسیدگی شود تا شاهد بابک زنجانی های دوم و سوم نباشیم، یادآور شد: در خصوص مجوزهای سوخت و بسیاری از تخلفات دیگر، شکایات متعددی از استانداری به وزارت کشور داشته ایم که هنوز رسیدگی نشده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 24