معاون امور صنايع سازمان صنعت و معدن استان:

۳۰درصد از واحدهای صنعتی آذربایجان غربی با مشکل مواجه هستند

۳۰درصد از واحدهای صنعتی آذربایجان غربی با مشکل مواجه هستند

گروه خبر: معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کمتر از ۳۰درصد از واحدهای حوزه صنعت استان با مشکل مواجهند. علی اکبری افزود: کارگروه تسهیل وزنه ای مهم در راستای اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید به حساب می آید و با تمام قوا در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی با شناسایی مسائل واحدها، تدابیر لازم برای رفع موانع انها می اندیشد.
وی با اشاره به انتشار عکس از تعطیلی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه تصریح کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی این شهرک به دلایل متعددی از جمل مشکل مدیریت واحد، رکود صنعت و مشکلات فروش به صورت نیمه فعال بوده و یا با ظرفیت محدود فعالیت می کنند که مسئولان استانی با استفاده از ظرفیت های قانون تسهیل و رفع موانع تولید و با همکاری کارگروه مذکور با مراجعه به واحدهای مشکل دار در تلاش برای احصاء مشکلات این واحدها و راه اندازی مجددد انهاست.
علی اکبری ادامه داد: جلسات متعددی با حضور کارشناسان و مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل تشکیل و طرح ها و واحدهایی که توجیه اقتصادی دارند از جنبه های مختلف مدیریتی و فنی بررسی شده و از طریق مشارکت سرمایه گذاران در صدد راه اندازی مجدد این واحدها تلاش می شود. به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه اگرچه واحدهای مشکل دار و نیمه راکدی دارد ولی با فعالیت واحدهای قدرتمندی همچون واحد تولید مارال رنگ، واحدهای ساخت درب های ضد سرقت و سایر برندهای مطرح یکی از واحدهای فعال شهرکهای صنعتی است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴ ب.ظ

دیدگاه


چهار × = 8