۲۵۰۰ نیازمند آذربایجان غربی مهمان امدادگران کمیته امداد می شوند

۲۵۰۰ نیازمند آذربایجان غربی مهمان امدادگران کمیته امداد می شوند

آرازآذربایجان – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین استان در نخستین افطار ماه مبارک رمضان /امشب/ مهمان امدادگران این نهاد حمایتی هستند.
عزیز سهندی افزود: این اقدام انسان دوستانه، سال های متوالی است که با مشارکت امدادگران کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ماه مبارک رمصان با هزینه شخصی انجام می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر امدادگران، طرح اطعام مددجویان هر ساله با مشارکت خیران و حامیان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال این اطعام به‌صورت غذای گرم و جیره خشک است.
وی بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان امسال، ۱۳ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی سبد کالا و جیره خشک دریافت می کنند.
وی اظهار داشت: این سبد کالا با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد داده می شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان، ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد غذای گرم و جیره خشک دریافت می‌کنند.
وی گفت: علاوه بر این، ۱۳۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان نیز از اطعام غذای گرم در ماه مبارک رمضان بهره‌مند می شود.
سهندی افزود: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۳۹ نزد شعب بانک ملی، درطرح اطعام ایتام و نیازمندان مشارکت کنند.
ماه مبارک رمضان، از جمله زمان های طلایی برای دریافت کمک های مردمی در راستای کمک به نیازمندان است و طرح های مختلفی در این ماه به اجرا در می آید.
بیش از ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
این نهاد از سال ۱۳۵۷ خدمات خود را با فرمان امام راحل آغاز کرده و بیش از ۴۰ سال از فعالیت آن می گذرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


هفت × = 21