۲ قطار در طول هفته از ارومیه به تهران حرکت می کند

۲ قطار در طول هفته از ارومیه به تهران حرکت می کند

آرازآذربایجان- مدیرکل راه آهن آذربایجان به افتتاح ایستگاه راه آهن ارومیه در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: ۲ قطار در ساعت ۱۶ روزهای یکشنبه و پنجشنبه از ارومیه به تهران و ساعت ۲۱ روزهای شنبه و چهارشنبه از تهران به ارومیه حرکت می کند.
شاپور ارسلانی افزود: نخستین قطار این مسیر خانواده های شهدا و ایثارگران را از ارومیه به مشهد منتقل کرد و این عزیزان ساعت ۲۱ فردا /جمعه/ در مسیر بازگشت از مشهد حرکت می کنند و ظهر روز شنبه به ارومیه می رسند.
وی با تاکید بر اینکه روز شنبه به صورت فوق العاده از ارومیه به تهران مسافرگیری می شود، ادامه داد: هر هفته ۲ قطار در ایستگاه راه آهن ارومیه حضور می یابد و مسافران این شهر را به سمت تهران جابجا می‌ کند.
وی با اشاره به اینکه مسافران می‌ توانند از تمامی آژانس‌های سطح کشور و شهر ارومیه، به صورت اینترنتی بلیط تهیه کنند، اضافه کرد: مبلغ میانگین بلیط قطار در مسیر ارومیه – تهران، ۶۵ هزار تومان تعیین شده است.
مدیرکل راه آهن آذربایجان بیان کرد: قطارهای درجه یک با واگن‌های چهار و ۶ تخته مسافران این منطقه را جابجا می کند.
ارسلانی با اشاره به اینکه بخش باری این ایستگاه از ۲ ماه پیش راه اندازی شده است، اضافه کرد: کارخانه داران و تولید کننده ‌ها می‌توانند از این فرصت برای جابجایی کالاهای خود استفاده کنند.
به گزارش ایرنا راه‌آهن مراغه – ارومیه ۲ استان مهم کشور را به هم وصل کرده است و از شهرهای ملکان، نقده، میاندوآب و مهاباد عبور می‌کند؛ این خط آهن همچنین در روستاهای قزل قلعه، شیرین بلاغ و رشکان ایستگاه دارد و طول آن ۱۸۵ کیلومتر است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴ ب.ظ

دیدگاه


هشت + 3 =