۱۵۰۰ تن میوه شب عید در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

۱۵۰۰ تن میوه شب عید در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

گروه خبر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هزار و ۵۰۰ تن میوه شب عید شامل پرتقال و سیب در این استان توزیع می‌شود.
به گزارش آراز آذربایبجان، محمد دهقان افزود: از این میزان، هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب در نظر گرفته شده که در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی توزیع می شود.
وی اضافه کرد: پرتقال توزیعی در آذربایجان غربی با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار شهروندان در بازار شب عید قرار می_گیرد.معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان_غربی ادامه داد: از این مقدار ۴۵۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب در ارومیه توزیع می شود.
دهقان گفت: حداقل ۶۰ مکان توزیع به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در ارومیه در نظر گرفته شده است.معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان_غربی افزود: چهارهزار تن سیب استان نیز برای شب عید به استان‌های دیگر کشور در حال ارسال است.وی اضافه کرد: قیمت سیب ارسالی به دیگر شهرها نیز هشت هزار و ۸۶۰ تومان در نظر گرفته شده است.هرچند امسال به علت شرایط کرونایی، سفرها و دید و بازدیدهای عید در هاله_ای از ابهام قرار دارد ولی بازارهای شب عید برای تامین مایحتاج احتمالی شهروندان در نظر گرفته شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


پنج + = 12