۱۵ بازارچه اقلام موردنیاز شهروندان ارومیه ای را تامین می کند

۱۵ بازارچه اقلام موردنیاز شهروندان ارومیه ای را تامین می کند

آرازآذربایجان- رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر ۱۵ بازارچه اقلام مورد نیاز مردم این شهر را در نقاط مختلف تامین می کند.
ولی مناف زاده افزود: این بازارچه ها میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده های گوشتی مردم در نقاط مختلف شهر ارومیه را تامین می کنند که با تمهیدات اندیشیده شده در صدد افزایش این بازارچه ها هستیم.
وی بیان کرد: محصولات عرضه شده در این بازارچه ها ازکیفیت مناسب و مطلوب برخوردار است و شهروندان می توانند محصولات با کیفیت را از این بازارچه ها تهیه کنند.
وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این بازارچه ها حذف واسطه هاست و فروشندگان به صورت مستقیم از تولید کنندگان خرید و مواد را عرضه می کنند.
رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه اضافه کرد: علاوه بر حذف واسطه ها، معضل دست فروشی و فروشندگان غیر رسمی نیز با راه اندازی این بازارها حذف می شود.
مناف زاده گفت: بر این بازارچه ها نظارت جدی می شود و نظارت بر قیمت ها با سازمان بازرسی و اتاق اصناف است و در صورت مشاهده افزایش قیمت در بازارچه ها با متخلفان برخورد می شود .

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


3 − سه =