- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۱۴ واحد آموزشی استثنایی در آذربایجان غربی احداث می شود

Posted By admin On اسفند ۱۲, ۱۳۹۷ @ ۹:۲۷ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: ضوابط قانونی در تجاری سازی بخشی از فضاهای آموزش و پرورش باید رعایت شود.
محمد مهدی شهریاری در نهمین شورای آموزش و پرورش استان در رابطه با دستور کار جلسه با موضوع آیین نامه اجرایی ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزش و پرورش گفت: هدف از این آیین نامه، استفاده بهینه از امکانات موجود در آموزش و پرورش در جهت درآمدزایی برای تکمیل فضاهای نیمه تمام و ایجاد فضاهای جدید آموزشی است.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط قانونی در تجاری سازی بخشی از فضاهای آموزش و پرورش افزود: برای این موضوع، مدارسی باید در نظر گرفته شوند که فضای مازاد در اختیار دارند و طوری نباشد که تغییر کاربری، منجر به کاهش فضای تفریحی دانش آموزان شود.
شهریاری در ادامه در خصوص ساخت مدارس استثنایی در استان گفت: بر اساس نیازسنجی های انجام گرفته، ۱۴ واحد آموزشی استثنایی برای استان مورد نیاز است که از ابتدای سال ۹۸، ساخت این ۱۴ واحد در استان آغاز می شود و امیدواریم تا پایان شهریور ماه، به بهره برداری برسند.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با تخصیص ۵۴۰ میلیون تومان به مراکز آموزش استثنایی در استان برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز موافقت نمود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/14-%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ab%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.