استاندار آذربایجان غربی:

۱۴ واحد آموزشی استثنایی در آذربایجان غربی احداث می شود

۱۴ واحد آموزشی استثنایی در آذربایجان غربی احداث می شود

آرازآذربایجان-استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: ضوابط قانونی در تجاری سازی بخشی از فضاهای آموزش و پرورش باید رعایت شود.
محمد مهدی شهریاری در نهمین شورای آموزش و پرورش استان در رابطه با دستور کار جلسه با موضوع آیین نامه اجرایی ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزش و پرورش گفت: هدف از این آیین نامه، استفاده بهینه از امکانات موجود در آموزش و پرورش در جهت درآمدزایی برای تکمیل فضاهای نیمه تمام و ایجاد فضاهای جدید آموزشی است.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط قانونی در تجاری سازی بخشی از فضاهای آموزش و پرورش افزود: برای این موضوع، مدارسی باید در نظر گرفته شوند که فضای مازاد در اختیار دارند و طوری نباشد که تغییر کاربری، منجر به کاهش فضای تفریحی دانش آموزان شود.
شهریاری در ادامه در خصوص ساخت مدارس استثنایی در استان گفت: بر اساس نیازسنجی های انجام گرفته، ۱۴ واحد آموزشی استثنایی برای استان مورد نیاز است که از ابتدای سال ۹۸، ساخت این ۱۴ واحد در استان آغاز می شود و امیدواریم تا پایان شهریور ماه، به بهره برداری برسند.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با تخصیص ۵۴۰ میلیون تومان به مراکز آموزش استثنایی در استان برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز موافقت نمود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


− 6 = یک