- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۱۰۰ طرح برق رسانی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

Posted By admin On شهریور ۳, ۱۳۹۷ @ ۲:۱۲ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ۱۰۰ طرح برق رسانی با ۱۳۴ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات ملی و استانی در این استان به بهره برداری می رسد.
اکبر حسن بگلو افزود: احداث پست هوایی CNG شماره ۲ شهرداری، خط ۲۰ کیلوولت هوایی از روستای علی آباد تا سه راه خانلر اشنویه، پست هوایی در روستای قوچ کندی پلدشت، خطوط فشار متوسط هوایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی تکاب و خطوط فشار متوسط هوایی برای برق رسانی به روستای چیچک لوی تکاب از جمله این طرح هاست.
وی ادامه داد: بهره برداری از ۶ طرح احداث پست هوایی، ۱۹ طرح پست هوایی و خط ۲۰ کیلووات، ۱۲ طرح فشار متوسط و پست هوایی، طرح پست هوایی، پنج طرح پست هوایی و خط، ۱۱ طرح خط، ۲ طرح نصب فیدر و ترانس و ۲۶ طرح پست هوایی از دیگر طرح های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در شهرستان های مختلف استان است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: همچنین ۱۲ طرح برق رسانی احداث پست هوایی و خط ۲۰ کیلووات با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان پیرانشهر کلنگ زنی می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: احداث خط ۲۰ کیلو ولت هوایی مناطق دارای ضعف ولتاژ شین آباد، احداث خط ۲۰ کیلو ولت کمربندی کردستان، احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی کوی سیزاده جهت رفع ضعف ولتاژ خیابان سرداران و احداث پست هوایی رستوران طلائیه خیابان پاسداران از جمله طرح های در نظر گرفته شده برای کلنگ زنی در این شهرستان به شمار می رود.
هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم این ماه / سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهوری و نخست وزیر وقت/ ادامه می یابد.
۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری این استان از نعمت برق برخوردار هستند؛ یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۶۹ مشترک برق در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۱۶ هزار و ۴۸۵ مشترک روستایی و ۸۶۲ هزار و ۵۸۴ مشترک شهری هستند.
سالانه یکهزار و ۲۵۰ مگاوات برق در آذربایجان غربی تولید می شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/100-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.