‌برخورد با احتکار و گرانفروشی در ‌آذربایجان‌غربی تشدید می‌شود

‌برخورد با احتکار و گرانفروشی در ‌آذربایجان‌غربی تشدید می‌شود

گروه خبر:مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشدید نظارت و برخورد با احتکار و گرانفروشی در بازار استان خبر داد و گفت: هیچ اغماضی با متخلفین در بازار صورت نمی گیرد.
محمد اقوامی اظهار داشت: با افزایش قیمت ارز عده ای سودجو قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند و با احتکار کالاها برای مردم نگرانی ایجاد می‌کنند بنابراین برای برقراری آرامش در جامعه، نظارت بر اصناف استان تشدید می‌شود.اقوامی افزود: با هرگونه تخلفی که در بحث احتکار، انبارها و شرکت‌های پخش گزارش شود با توجه به وضعیت حادی که در بازار و در بحث این بیماری کووید ۱۹ موجود است به طور قطع برخورد لازم و قانونی انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به گران فروشی مرغ در دو روز اخیر افزود: باید توجه داشته باشیم که در وضعیت موجود به یکدیگر کمک کرده و وضعیت را با تخلفات بحرانی‌تر نکرد، بنابراین باید واحدهای صنفی و شرکت‌های پخش کالا، اقلامی که اکنون مورد نیاز مردم است را در سطح بازار عرضه کنند تا با کمبود کالا روبه‌رو نشویم.
اقوامی با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها بر بازار و اصناف از اصلی‌ترین مطالبات مردم است تصریح کرد: سودجویان با احتکار کالاها برای مردم نگرانی ایجاد می‌کنند از این رو مردم انتظار دارند که نظارت و بازرسی‌ها بر اصناف و بازار تشدید شود.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل ازتسنیم هر بار که قیمت دلار افزایش پیدا کرده و بازار ملتهب می‌شود زنگ گرانی‌ها و افزایش سرخود قیمت اجناس به صدا در می‌آید که بیش از هر زمانی نظارت بر بازار از سوی دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد و علاوه بر این با شیوع بیماری کرونا در کشور بحث نظارت بر اقلام مورد نیاز مردم در این راستا هم اهمیت یافته و در کنار نظارت بر بازار توجه به آن هم از ضروریات است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


7 × = چهل نُه