۹۸ صندوق محله برای زنان روستایی در آذربایجان‌غربی فعال است

۹۸ صندوق محله برای زنان روستایی در آذربایجان‌غربی فعال است

آراز آذربایجان- مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: ۹۸ صندوق خرد محله زنان روستایی برای توانمندسازی بانوان این استان راه‌اندازی و ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال گذشته تاکنون به این صندوق‌ها پرداخت شده‌است.
علیرضا آخوندزاده افزود: هر صندوق خرد محله زنان روستایی حدود ۲۵ تا ۳۰ عضو فعال دارد و این اعضا می‌توانند از تسهیلات صندوق خرد محلات بهره‌مند شوند.
وی اظهار داشت: در مرحله نخست به هر نفر از اعضای درخواست کننده ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود و در مراحل بعدی نیز با توجه به اعتبار صندوق خرد، طی هر مرحله به اعضای آن تسهیلات اختصاص می‌یابد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: این صندوق‌ها ماهیت توسعه‌ دارد و علاوه بر تامین منابع مالی باعث توانمندسازی اجتماعی زنان روستایی می‌شود.
آخوندزاده تاکید کرد: بالابردن سطح معیشتی خانواده‌ها در روستاها و همچنین افزایش سطح درآمد خانوارهای روستایی از دیگر اهداف راه‌اندازی صندوق‌های خرد محله زنان روستایی است.
وی با اشاره به فعالیت صندوق کارآفرینی امید در سطح استان، افزود: تمامی شهرستان‌های استان دارای شعبه‌های این صندوق است.
صندوق کارآفرینی امید بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفولی را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده دارد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸ ب.ظ

دیدگاه


هشت − = 5