۹۰۰۰ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی تشکیل شد

۹۰۰۰ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی تشکیل شد

آراز آذربایجان – مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۹ هزار و ۳۲۷ فقره پرونده تخلف از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد.
محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این تعداد پرونده در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد، افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۳۰۲ فقره توسط شعبات تعزیرات حکومتی رسیدگی مختومه شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه صاحبان این پرونده‌ها به ۱۶۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، ادامه داد: امسال بازرسی‌های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه تخلفات صنفی افزایش یافته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از رسیدگی مختومه شدن ۳ هزار و ۸۰۹ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز طی ۸ ماه گذشته سال جاری خبر داد و اظهارکرد: امسال ۳ هزار و ۷۸۷ فقره پرونده قاچاق توسط شعبات این اداره کل تشکیل و رسیدگی شده‌اند.
اقوامی با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌ها نیز به پرداخت ۵ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، افزود: بیشترین پرونده‌های وارد در این زمینه قاچاق احشام، سیگار، البسه و سوخت است.
وی با اشاره به محکومیت بیش از ۵۱ میلیارد ریالی جزای نقدی برای صاحبان ۲ هزار و ۲۹۰ فقره پرونده گران فروشی از ابتدای سال جاری تاکنون، اضافه کرد: امسال در این زمینه ۲ هزار و ۳۰۵ فقره پرونده گران فروشی تشکیل شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴ ب.ظ

دیدگاه


+ دو = 11