- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۸ پروژه شاخص هر شهرستان آذربایجان‌غربی به مردم معرفی می‌شود

Posted By admin On مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۵۷ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح تابش امید برای جهاد اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت گفت: هشت پروژه شاخص هر شهرستان در این قالب به مردم معرفی می‌شود.
علی مصطفوی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف است، افزود: اقدامات دولت در بهبود زیرساخت‌های توسعه ای استان بسیار شاخص است و باید این اقدامات که به خاطر مشکلات اقتصادی تحت تاثیر قرار گرفته به اطلاع مردم برسد.
وی با اشاره به اینکه تحریم ها، مشکلات اقتصادی و کرونا مانع آگاه‌سازی اقناعی از دستاوردهای دولت شده، اضافه کرد: احیای دریاچه ارومیه و هزینه‌های انجام گرفته برای تثبیت وضعیت آن، ارتقای شاخص های بهداشت و درمان، آموزش و صنعتی بیانگر تلاش موثر دولت در بهبود شاخص‌های توسعه‌ای استان است.
رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان‌غربی بیان کرد: فرمانداران و دستگاه های اجرایی موظف هستند با بهره گیری از ظرفیت نخبگان، رسانه ها و گروه های مرجع نسبت به اطلاع رسانی اقدامات و افتتاح پروژه طبق دستور العمل های بهداشتی اقدام کنند.
مصطفوی ادامه داد: به خاطر شیوع کرونا و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری، امسال عمده برنامه ها طبق دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود.
وی با اشاره به تقارن هفته دولت با ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: در افتتاح پروژه باید شئونات این ماه رعایت شود.
وی استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت را مهم و موثر دانست.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار، بر تکریم و تقدیر از این قشر تاثیرگذار و زحمتکش در تنویر افکار عمومی به شکل شایسته توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با حضور در رسانه‌ها نسبت به تکریم خبرنگاران و تبیین دستاوردهای دولت اقدام کنند.
در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه های خود در خصوص برگزاری شایسته هفته دولت پرداختند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b8-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b4%d8%a7%d8%ae%d8%b5-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba%d8%b1%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.