- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۷.۶ میلیون مرسوله پستی در آذربایجان‌غربی جابه‌جا شد

Posted By admin On مهر ۱۷, ۱۳۹۷ @ ۲:۱۲ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-مدیرعامل شرکت پست آذربایجان‌غربی گفت: امسال د شش ماهه نخست افزون بر ۷.۶ میلیون مرسوله در آذربایجان غربی جابه‌جا شد.
مجید فرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شرکت پست آذربایجان غربی اظهار داشت: هم‌اکنون در این استان ۲۶۳ دفتر پیشخوان ۴۶۱ آی سی تی روستایی ۹۱ نمایندگی روستایی و ۳۶ واحد دولتی وجود دارد و سرانه پست استان نیز سالانه ۶ مرسوله است.
وی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله در آذربایجان غربی ارسال شده که ۱۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد و در این میان پست پیشتاز با ۱۲ درصد رشد بیشترین مرسوله ارسالی را داشته است.
فرخی تصریح کرد: گوشی‌های هوشمند در اختیار ۱۲۵ نفر نامه‌رسان استان قرار داده شده تا با آن از گیرندگان امضای الکترونیکی بگیرند و بر اساس قراردادی با یک شرکت خصوصی و اختصاص شماره ۳۱۱۹ با تماس شهروندان، این شرکت مرسولات ارسالی را دم در منزل تحویل گرفته و برای ارسال به شرکت پست تحویل می‌دهد و خدمات این شرکت مطابق با تعرفه‌های دولتی انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت پست آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال ۹۶ حدود ۱۱ میلیون سفر برای پرداخت فیش‌های آب و برق و گاز روستاییان کاهش داده شد که این کار با راه‌اندازی دفاتر آی.سی.تی روستایی انجام شد.
وی گفت: شرکت پست دفتری در پایانه مسافربری ارومیه راه‌اندازی کرده که بار را از شهروندان تحویل گرفته و با ارسال به تهران و دفتر شرکت پست در پایانه غرب تهران، نسبت به توزیع مرسوله اقدام می‌کند.
فرخی افزود: همکاری با نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله ثبت اسناد و نیروی انتظامی برای ارسال کارت‌های صادره از جمله سند مالکیت، گواهینامه، کارت‌های مرزنشینی و خدمات مشابه نیز همواره در حال انجام است به طوری که تا کنون ۵۸ هزار فقره کارت مرزنشینی به نقاط مرزی استان ارسال شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b7-%db%b6-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%b3%d9%88%d9%84%d9%87-%d9%be%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.