۷.۶ میلیون مرسوله پستی در آذربایجان‌غربی جابه‌جا شد

۷.۶ میلیون مرسوله پستی در آذربایجان‌غربی جابه‌جا شد

آرازآذربایجان-مدیرعامل شرکت پست آذربایجان‌غربی گفت: امسال د شش ماهه نخست افزون بر ۷.۶ میلیون مرسوله در آذربایجان غربی جابه‌جا شد.
مجید فرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شرکت پست آذربایجان غربی اظهار داشت: هم‌اکنون در این استان ۲۶۳ دفتر پیشخوان ۴۶۱ آی سی تی روستایی ۹۱ نمایندگی روستایی و ۳۶ واحد دولتی وجود دارد و سرانه پست استان نیز سالانه ۶ مرسوله است.
وی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله در آذربایجان غربی ارسال شده که ۱۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد و در این میان پست پیشتاز با ۱۲ درصد رشد بیشترین مرسوله ارسالی را داشته است.
فرخی تصریح کرد: گوشی‌های هوشمند در اختیار ۱۲۵ نفر نامه‌رسان استان قرار داده شده تا با آن از گیرندگان امضای الکترونیکی بگیرند و بر اساس قراردادی با یک شرکت خصوصی و اختصاص شماره ۳۱۱۹ با تماس شهروندان، این شرکت مرسولات ارسالی را دم در منزل تحویل گرفته و برای ارسال به شرکت پست تحویل می‌دهد و خدمات این شرکت مطابق با تعرفه‌های دولتی انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت پست آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال ۹۶ حدود ۱۱ میلیون سفر برای پرداخت فیش‌های آب و برق و گاز روستاییان کاهش داده شد که این کار با راه‌اندازی دفاتر آی.سی.تی روستایی انجام شد.
وی گفت: شرکت پست دفتری در پایانه مسافربری ارومیه راه‌اندازی کرده که بار را از شهروندان تحویل گرفته و با ارسال به تهران و دفتر شرکت پست در پایانه غرب تهران، نسبت به توزیع مرسوله اقدام می‌کند.
فرخی افزود: همکاری با نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله ثبت اسناد و نیروی انتظامی برای ارسال کارت‌های صادره از جمله سند مالکیت، گواهینامه، کارت‌های مرزنشینی و خدمات مشابه نیز همواره در حال انجام است به طوری که تا کنون ۵۸ هزار فقره کارت مرزنشینی به نقاط مرزی استان ارسال شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه


6 + هشت =