مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

۷۵۰ مبلغ در اربعین به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام می شوند

۷۵۰ مبلغ در اربعین به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام می شوند

آرازآذربایجان – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اعزام ۷۵۰ مبلغ همزمان با اربعین حسینی به مناطق مختلف استان خبر داد.
حجت الاسلام محمد داداش زاده با بیان اینکه همزمان با ماه محرم ۶۰۰ مبلغ و ۱۵۰ مبلغه برای تبیین فلسفه قیام عاشورای حسینی و تبلیغ اسلام به مناطق مختلف شهری و روستایی استان اعزام می شوند افزود: این مبلغان در تمامی مساجد شهری و روستایی به کار تبلیغ احکام اسلامی و مباحث دینی می پردازند.
وی با اشاره بر لزوم برگزاری باشکوه اربعین حسینی (ع) عنوان کرد: هر چقدر این مراسم باشکوه‌تر برگزار شود، تجلی اقتدار شیعه در جهان نمود بیشتری به خود می‌گیرد و عزت و اقتدار مسلمانان بیشتر نمایان می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی از اربعین به‌ عنوان بزرگترین اجتماع سیاسی وعبادی جهان تشیع یاد کرد و گفت: یکی از پیام‌های مهم اربعین با توجه به اینکه امسال سال «همدلی و همزبانی» است، ایجاد همدلی و هم‌گرایی بین آزادی‌خواهان جهان است.
حجت الاسلام داداش زاده به حضور حداکثری مردم و عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) در مراسم اربعین حسینی تاکید و اظهار داشت: حضور گسترده ی مسلمانان در این مراسم بزرگ در حقیقت معرفی و تبلیغ قیام نهضت حسینی (ع) به جوامع بین المللی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: زنده بودن و حیات معنوی نهضت عاشورا پس از ۱۴۰۰ سال و ایجاد وفاق، اتحاد و همدلی مسلمین جهان اسلام به‌ویژه تشیع تحت لوای امام حسین (ع) از اهمیت های دیگر این مراسم باشکوه است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که حرکت اربعین یک حرکت ماندگار خواهد بود، اضافه کرد: این حرکت زمینه ساز ظهور و آماده سازی لشکریان حضرت صاحب الزمان (عج) در جهت مقابله با امپریالیسم بین الملل و صهیونیسم معاند خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حرکت بزرگ پیاده‌روی اربعین نماد قدرت و اقتدار شیعه در برابر استکبار جهانی است و این حرکت شور و شعور وصف‌ناشدنی شیعیان جهان را به دشمنان نشان می‌دهد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه


هفت × = 21