- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۷۴۶ عنوان برنامه در دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود

Posted By admin On مرداد ۱۸, ۱۴۰۰ @ ۱:۴۵ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی از اجرای ۷۴۶ برنامه متنوع در دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر در استان خبرداد.
حجت الاسلام بهنام دلریش در نشست خبری تبیین برنامه‌های دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه والاترین هدف قیام امام حسین امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: امام حسین به این امر تمام قد هزینه داد و در احیای آپ از کوچک‌ترین مسئله کوتاهی نکرد.
وی با بیان اینکه امسال دهه امر به معروف و نهی از منکر با شعار “قیام حسینی، مردم مطالبه گر، مسئولان پاسخگو” نامگذاری شده است، افزود: هر روز این دهه با عناوین مختلف نام گذاری شده که متناسب با عناوین برنامه‌های متنوعی در استان اجرا می‌شود که مجموعاً ۷۴۶ برنامه به غیر از برنامه‌های ابلاغی شوراهای امر به معروف در نظر گرفته شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: فرهنگ سازی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ امر به معروف در تمام سطوح جامعه، تقویت نگرش آحاد جامعه به امر به معروف، تبیین بیانات رهبری در این خصوص از جمله اهداف اجرای این برنامه هاست.
حجت الاسلام دلریش تصریح کرد برپایی تریبون آزاد با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، راه اندازی صفحات فضای مجازی و تولید محتوا، برگزاری جلسات هم اندیشی، برگزاری نشست ویژه بانوان با محوریت عفاف و حجاب به صورت وبیناری، برگزاری رژه خودرویی با تجلی امر به معروف و نهی از منکر و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه‌هایی است که طی این دهه در استان اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر فردا ۱۹ مرداد همزمان با اول محرم در استان رونمایی می‌شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b7%db%b4%db%b6-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%87%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d9%88-%d9%86/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.