- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

Posted By admin On خرداد ۲۶, ۱۴۰۰ @ ۲:۰۱ ب.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آرازآذربایجان- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده دارند.
علی مصطفوی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری گفت: تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی بدون هیچ مشکلی اجرا شده و استان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه است.
وی ادامه داد: برای انتخابات پیش رو تعداد ۲۷۹۵ شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان‌غربی، پیش بینی شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.
مصطفوی افزود: تعداد یک هزار و ۵۲۷ برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سالجاری و شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.
مصطفوی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در مأیوس کردن مردم ایران اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشنان را مأیوس و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b6%db%b0-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%81%d8%b1-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.