- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و تولیدی در آذربایجان غربی افتتاح شد

Posted By admin On بهمن ۱۳, ۱۳۹۸ @ ۱۰:۰۸ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان – همزمان با آغاز سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در بخش های مختلف آذربایجان غربی افتتاح شد.
دو واحد تولیدی، چهار طرح خدماتی در خوی، پلدشت، شوط، پیرانشهر و شاهین دژ از مهمترین این طرح‌ها بود که با حضور مسئولان کشوری، استانی و نیز محلی به بهره برداری رسیدند.
با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۹ نفر در این شهرها فراهم شده و ده‌ها نفر به صورت غیرمستقیم از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.
همزمان با اولین روز دهه فجر یک واحد تولیدی مبل دیگر با ۱۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری در خوی به بهره‌برداری رسید و زمینه اشتغال برای ۱۸ نفر به‌صورت مستقیم و ده‌ها نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم شد.
این واحد تولیدی سالانه ظرفیت تولید ۲۰۰ دست مبل خانگی را دارد و در مساحتی به متراژ چهار هزار و ۵۸۵ مترمربع و با یکهزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا ایجاد شده‌است.
همچنین در روز نخست دهه فجر امسال ۲ طرح تولیدی و خدماتی در شوط به بهره‌برداری رسید، این طرح‌ها شامل کارگاه قالی‌بافی و ۱۱ واحد مسکونی مددجویی است.
برای اجرای این طرح‌ها یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده و در کارگاه قالی‌بافی نیز ۱۱ نفر مشغول به کار شده‌اند.
توسعه شبکه برق‌رسانی پیرانشهر با ۲۱ میلیارد ریال، بهره‌برداری از مخزن آب شرب شهری پلدشت با ۶ میلیارد ریال و هوشمندسازی توزیع آب شرب شاهین‌دژ با چهار میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح‌های افتتاحی روز نخست دهه فجر امسال در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.
گشایش نمایشگاه‌های مختلف با موضوع انقلاب اسلامی در شهرستان‌های مختلف از جمله ارومیه و اشنویه، حرکت همزمان موتورسواران در شهرهای گوناگون استان و همچنین برگزاری همایش‌های تبیین انقلاب اسلامی به میزبانی مساجد و ادارات مختلف از جمله برنامه‌های روز نخست دهه فجر امسال بود که با حضور پرشور مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به اجرا درآمد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b5%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.