۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

آراز آذربایجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: برای بهره‌مندی مددجویان و نیازمندان استان از غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان، ۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی افتتاح می‌شود.
عزیز سهندی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم در جشن رمضان امسال به ۲۷ میلیارد تومان برسد، افزود: این آشپزخانه‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تا پایان ماه مبارک رمضان، ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان آذربایجان‌غربی در قالب طرح اطعام مهدوی غذای گرم و جیره خشک دریافت خواهند کرد.
سهندی از اجرای طرح قرآنی حفظ سوره “انسان” ویژه مددجویان آذربایجان‌غربی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این مسابقه قرآنی در میان مددجویان آذربایجان‌غربی به منظور عمل به منویات رهبری در راستای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی و همچنین انس و الفت مددجویان استان با تعالیم قرآن اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: با توجه به بیماری ویروس کرونا، در این طرح مقرر شده مددجویان داوطلب در هر شهرستان در بستر فضای مجازی و همچنین به صورت ویدئو کنفرانس به رقابت بپردازند.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی در این طرح و مسابقه قرآنی شرکت کنند، اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون مسابقات، به ۵ نفر از نفرات برتر هر شهرستان جوایز نفیس و ارزنده اهدا خواهد شد.
سهندی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان هم‌اکنون ۱۸۶ هزار و ۳۸۹ نفر را در استان زیر چتر حمایتی خود قرار داده است که این تعداد مددجوی تحت حمایت در استان برابر با ۹۰ هزار و ۹۲۳ خانوار است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


+ یک = 5