- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۴۶۹ میلیارد ریال سهام هفته آخر سال گذشته در بورس آذربایجان‌غربی معامله شد

Posted By admin On فروردین ۵, ۱۴۰۲ @ ۱۰:۴۴ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله ۸۱ میلیون و ۲۱۴ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان طی هفته منتهی به ۲۸ اسفند، گفت: ارزش معامله‌های انجام شده در این مدت به ۴۶۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال رسید.
وحید جوادی اظهار کرد: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته پایانی اسفندماه با ۱۳۹ هزار و ۴۷۰ واحد افزایش به یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۵۷ واحد رسید.
وی با اشاره به اینکه طی همین مدت بازار فرابورس نیز افزایش یک هزار و ۳۱۰ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته آخر سال ۱۴۰۱ به ۲۴ هزار و ۳۹۴ واحد رسیده بود.
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته آخر اسفند در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۱۲۲ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، ادامه داد: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «توانا» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۶ درصد به خود اختصاص داد.
جوادی اضافه کرد: در این مدت، سهام شرکت پالایش نفت بندر عباس با ۱۱ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.
بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b4%db%b6%db%b9-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d9%87%d8%a7%d9%85-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a2%d8%ae%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%da%af%d8%b0%d8%b4%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.