۴۵۰برنامه فرهنگی همزمان بادهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود

۴۵۰برنامه فرهنگی همزمان بادهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود

آراز آذربایجان – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۴۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در سراسر آذربایجان غربی برگزار می شود.
طاهر بخشایی با بیان اینکه امسال ۱۷ ستاد برای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده و۲۲ کارگروه در سطح استان فعال است که مجموع برنامه‌های مصوب آنها در ایام الله دهه فجر ۴۶۸ مورد اجرایی خواهد شد افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید استان، آغاز طرح پایش سلامت خانواده‌های ایثارگران و برگزاری همایش تبیین نقش زنان در بیانیه گام دوم از جمله برنامه‌های مهمی است که در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب با بیان اینکه همزمان با ساعت ورود حضرت امام به کشور ۴۱ دستگاه موتور سوار به مناسبت ۴۱ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مسیر فرودگاه ارومیه تا باغ رضوان رژه رفتند اضافه کرد: حضور پرشور مردم برای تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های شهدا از مهمترین برنامه‌های در این دهه خواهد بود.
بخشایی برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان و ارائه خدمات پزشکی و درمانی، دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید، آغاز طرح پایش خانواده شهدا، بصدا در آمدن ناقوس کلیساها توسط عاشوریان در لحظه ورود امام به میهن، همایش تبیین زنان در بیانیه گام دوم انقلاب، همایش روحانیون و طلاب شیعه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان برشمرد.
وی با بیان اینکه اقلیت‌های دینی نیز همزمان با ۱۲ بهمن و ورود امام راحل به میهن اسلامی ناقوس کلیساها را به صدا درآورده و برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهند کرد گفت: این کارگروه نیز همایش طلاب شیعه تحت عنوان «یاوران انقلاب» را برگزار خواهد کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


سه − = 1