- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۴۳ درصد فارغ التحصیلان IT آذربایجان غربی بیکار هستند

Posted By admin On آذر ۲۳, ۱۳۹۶ @ ۸:۴۴ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان – مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۴۳ درصد از فارغ التحصیلان IT استان بیکار هستند.
رضا نقی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اظهارداشت: با توجه به آمار موجود ۴۳ درصد از فارغ التحصیلان IT استان بیکارهستند و این موضوع لزوم تقویت این تعامل را می رساند.
وی ادامه داد: مجموعه فناوری اطلاعات در استان مجموعه ای پرانرژی و با پتانسیل است که تعامل این دو اداره کل بحثی لازم و ضروریست و لاینفک بودن این دو حوزه در ایجاد اشتغال استان محرز و آشکار است.
نقی زاده با تاکید بر اینکه نشست کارشناسان دو اداره کل برای شروع تعاملات کاری مناسب است افزود: ما ازدر خواست همکاری اداره کل در برگزاری همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات استقبال می کنیم و در این خصوص اعتبارات خاصی را نیز اختصاص دادایم.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ما منتظر تامین اعتبار نخواهیم ماند و تمام تلاش خود را در جهت ایجاد اشتغال فراگیر در استان انجام می دهیم.
جلیلی نژاد سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: وزارت ارتباطات دو هدف عمده را که توسعه زیرساخت های ارتباطی و ایجاد اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات،که امروزه بالاترین ارزش افزوده را دارا است، دنبال می کند و در این جهت ما آماده تعامل هرچه بیشتر با اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی در بحث هم افزایی برای ایجاد بستر اشتغال در استان هستیم.
منبع: مهر


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b4%db%b3-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%ba-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86-it-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.