۳۳۲ متهم جرایم اقتصادی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند‌

۳۳۲ متهم جرایم اقتصادی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند‌

آرازآذربایجان- در ماه‌های اخیر ۳۳۲ نفر در ارتباط با جرائم اقتصادی در آذربایجان غربی دستگیر شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در صبحگاه مشترک ناجا اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که در راه خدا چون دژ محکم مقابله می‌کنند و دشمنان دین را از بین می‌برند آن‌ها را خداوند دوست دارد.
امام‌جمعه ارومیه افزود: خداوند می‌فرماید اگر کسی از روی ظلم کسی را از بین ببرد و بکشد گویا کل انسان‌ها را کشته و از بین برده است و اگر یک نفر را از مرگ نجات دهیم همه انسان‌های کره خاکی را نجات داده‌ایم و نیروهای نظامی که حافظ جان و مال و آبروی مردم هستند در این آیه بر آن اشاره‌شده و امیدواریم توفیق و عزت روز افزون داشته باشند.
قریشی افزود: به فضل پروردگار در پاسخ به همه توطئه‌های استکبار جهانی که در چهل سال اخیر علیه ایران انجام داده و شکست خورده‌اند، انشالله به‌زودی در تحریم و توطئه اقتصادی نیز دشمن را شکست خواهیم داد.
وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود قدرتمندتر از همیشه با اقتدار به ادامه مسیر رشد و تعالی خود ادامه می‌دهد چراکه این مسیر الهی مورد رضایت حق تعالی است.
۳۳۲ متهم جرایم اقتصادی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند‌
سردار ناصر اصلانی نیز اظهار داشت: سال گذشته نیروی انتظامی آذربایجان غربی اقدامات اساسی انجام داد و بیش از یک میلیون تماس تلفنی و حضوری با ۱۱۰ برقرار شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: امسال ۱۴ تن مواد مخدر کشف شده و ۷۹ باند مواد مخدر منهدم شده است و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ عملیات در حوزه کالای قاچاق و ارز اجرا شده و ۳۳۲ نفر متهم جرایم اقتصادی نیز دستگیر شدند.
وی افزود: امسال ۲۶ میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شده و ۱۰۹ درصد از سرقت‌های مسلحانه کشف شده و ۶ هزار و ۵۲۶ سارق نیز در استان دستگیر شده‌اند و انهدام ۱۲۵ باند سارقین و کاهش ۹ درصدی تصادفات فوتی صورت گرفته است.
اصلانی گفت: در حوزه خدمات انتظامی و ترافیکی بیش از یک میلیون خدمات در صدور گواهینامه و شماره‌گذاری و تشخیص هویت و دیگر خدمات در آذربایجان غربی انجام شده است.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار اقدامات امنیتی همراه با برادران سپاه و ارتش و سربازان گمنام دست در دست هم شبانه‌روزی برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و امانت‌داری از ویژگی‌های اساسی و سازمانی پلیس است چراکه حفظ آبرو و جان مردم ناموس و وظیفه پلیس است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه


چهار + = 5