۲۶۰۰ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی تشکیل شد

۲۶۰۰ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی تشکیل شد

آراز آذربایجان-– مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل دو هزار و ۶۲۰ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.
محمد اقوامی با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۶۰۵ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است افزود: صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی از جزای نقدی ۱۶ میلیارد ریالی متخلفان گران فروشی در استان در این مدت خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری ۸۳۵ فقره پرونده گران فروشی به تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد ۸۳۳ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده‌اند.
اقوامی با اشاره به تشکیل یک هزار و ۲۱۱ فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز در استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۲۱۱ فقره پرونده در این زمینه تشکیل و از این تعداد نیز یک هزار و ۱۹۳ فقره پرونده مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومتی جزای نقدی بیش از ۲۸۵۵ میلیارد ریالی صاحبان پرونده‌های قاچاق کالا و ارز خیر داد و گفت: عدم درج قیمت و گران فروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال جاری است.
اقوامی همچنین تقلب در عرضه کالا با ۲۳۳ فقره، کم فروشی ۴۹۲ فقره، عدم صدور فاکتورفروش ۱۲۸ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان ۹۲ فقره را نیز بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


× 6 = چهل دو