کارنامه، سال اول دولت مردمی

۲۳۵ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی آذربایجان‌غربی هزینه شد

۲۳۵ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی آذربایجان‌غربی هزینه شد

آراز آذربایجان،مدیر مخابرات آذربایجان‌غربی گفت: طی یکسال گذشته و از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان در زیرساخت‌های مخابراتی این استان هزینه شده است.
چنگیز نوری با اشاره به بهره‌برداریی از ۴۲ طرح مهم مخابراتی همزمان با هفته دولت در آذربایجان‌غربی افزود: ۱۵ طرح توسعه شبکه ارتباطات سیار، هفت طرح تعویض و تقویت دکل شبکه ارتباطات سیار و ۹ طرح کافوی نوری از جمله این طرح‌ها هستند.
وی اظهار کرد: طرح FTTH روناس مهاباد، فیبر نوشین‌شهر – سلماس، فیبر سلماس – خوی، فیبر نالوس – شهرک صنعتی نالوس، ۶ طرح dslam vdsl و d; طرح pcm۳۰ از دیگر طرح های افتتاح شده این شرکت در هفته دولت خواهد بود.
نوری ادامه داد: ارزش طرح‌های به بهره برداری رسیده در هفته دولت بیش از ۶۲ میلیارد تومان برآورد شده است.
مدیر مخابرات آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت عزم جدی برای گسترش ارتباطات مخابراتی دارد، گفت: زیرساخت‌های مخابرات در استان جهش قابل توجهی در مسیر توسعه داشته است.
نوری با اشاره به مزایای سرویس FTTH اضافه کرد: این سرویس جایگزین مناسبی برای کابل‌های مسی بوده که به سرعت در حال پیشرفت است و پهنای باند و سرعت بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد.
مدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجان غربی قابلیت اطمینان و امنیت بالا، کاهش هزینه تجهیزات نگهداری شبکه، ارائه خدمات تلفن اینترنتی ( VOIP)، برقراری تماس در منزل از طریق اینترنت با کیفیت صدای شفاف و کاهش ۳۰ درصد هزینه‌ها، برقراری تماس‌های داخلی رایگان، توانایی انتقال همه سرویس‌ها روی یک مسیر باند پهن با سرعتی بیشتر از ۱۰۰ Mbps تا Gbps یک برای هر کاربر و قابلیت اجرای دوربین‌های امنیتی و حفاظتی در ساختمان را از جمله مزایای سرویس FTTH دانست.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


دو + 6 =