۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی برف‌روبی شد

۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی برف‌روبی شد

آراز آذربایجان – مدیرکل راهداری و حمل و قل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای استان برف‌روبی شد.
ارسلان شکری با بیان اینکه با توجه به بارش سنگین برف طی ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر مناطق استان شاهد انسداد بسیاری از محورها و جاده‌های شریانی ور اه های روستایی استان بودیم افزود: در ۲۴ ساعته گذشته با وجود بارش‌های مستمر و مکرر برف روبی در مقاطع و محورهای استان عملیات برف روبی به حجم ۲۳۰۰ کیلومتر و در ۱۳۰ مرتبه انجام شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون همه محورها و جاده‌های اصلی استان باز بوده و تردد ادامه دارد افزود: راه‌های روستایی استان که شامل ۱۶ روستا در چهار شهرستان بود نیز در حال برف روبی و بازگشایی است.
شکری با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان ۴۵۷ ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان و بروز مشکل در روند تردد خودروهای عبوری ۲۱۰ تن بود که در جریان این عملیات راهداری زمستانی ۲۴۴ نفر از همکاران راهداری با ۱۲۴ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.
وی محورهای خوی – قطور، خوی – زرآباد و ارومیه – سلماس را دارای بیشترین عملیات برف روبی معرفی کرد و گفت: در محورهای روستایی نیز ۳۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی با تلاش ۸۵ نفر از همکاران راهداری انجام شده است که با توجه به اولویت محورهای اصلی همچنان برف روبی در محورهای روستایی ادامه دارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه


3 − = دو