فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی:

۲۲میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

۲۲میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

آراز آذربایجان- فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان استان خبر داد.
سردار عزت الله رشیدیان با بیان اینکه این میزان کالای قاچاق طی هفته گذشته با انجام بیش از ۸۰ عملیات کشف شده اند افزود: در این زمینه ۳۹ قاچاقچی و متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.
وی نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و حضور دایمی آنها در حراست از کیان کشور از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان استان برشمرد و افزود: مرزبانان استان با برطرف کردن موانع ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دستیابی به امنیت پایدار، دست قاچاقچیان و اخلالگران را از دخالت در امنیت مرزهای استان کوتاه می کنند.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره گیری از توان رزمی عملیاتی بالا را اصول اجرای عملیاتهای مرزی بیان کرد و افزود: مرزداران در هفته گذشته موفق شدند با هوشیاری کالای قاچاق دو میلیون و ۳۲۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق، یکهزار و ۸۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ۲۴ هزار و ۴۵۰ لیتر انواع سوخت کشف کنند.
سردار رشیدیان ۲۷ کیلو ۲۰۰ گرم نقره قاچاق، ۳۰۰ کیلوگرم فندق قاچاق، ۲۴۲ جفت کفش قاچاق و ۳۰۰ کیلوگرم خشکبار قاچاق را از مهمترین کشفیات مرزبانی استان طی هفته گذشته برشمرد و گفت: مرزداران در عملیات های جداگانه ای دیگر توانستند ۹۳ نفر اتباع بیگانه و ۸۹ نفر عابر غیر مجاز دستگیر کنند.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریالی این کشفیات خاطرنشان کرد: در این رابطه مرزداران توانستند ۵۱ راس دواب را مهار و ۲۳ دستگاه خودرو را توقیف کنند.
منبع: مهر

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


1 + سه =