۲۰ مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی استعدادهای برتر در ارومیه است

۲۰ مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی استعدادهای برتر در ارومیه است

آراز آذربایجان– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی استعدادهای برتر در ارومیه گفت: ۲۰ مهر آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است.
حجت‌الاسلام ناصر خدایاری افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی و کشف استعدادهای استان به ویژه جوانان است.
وی اضافه کرد: ثبت‌نام در این جشنواره به صورت رایگان و از طریق صفحه اینستاگرامی “اورمیاتلنت” بوده و زمان برگزاری آن نیز بعد از پایان شیوع کرونا و اتمام ماه محرم و صفر خواهدبود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جشنواره امسال در هفت شهر ارومیه، نقده، ماکو، مهاباد، میاندوآب، خوی و سلماس به صورت حضوری برگزار خواهدشد و مرحله نهایی با حضور نفرات برتر به میزبانی ارومیه برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در جشنواره نخست که سال گذشته برگزار شد، ۹۸۳ نفر از استان‌های مختلف در یکی از هفت رشته بازیگری، تردستی، حرکات نمایشی ورزشی، استعدادهای عجیب، استنداپ کمدی، خوانندگی و نوازندگی ثبت‌نام کرده‌بودند.
حجت الاسلام خدایاری مهم‌ترین دستاورد جشنواره نخست را ورود ۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان به بازار کار عنوان کرد و گفت: امیدواریم این روند امسال نیز تکرار شود.
در جشنواره نخست که سال گذشته برگزار شد، ۹۸۳ نفر از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، یزد، تهران، فارس، مازندران، آذربایجان شرقی، زنجان و آذربایجان‌غربی ثبت‌نام کرده بودند و از این تعداد ۲۱۱ نفر برای مرحله اول انتخاب و بعد از اجرا ۱۱۶ نفر راهی مرحله دوم و ۷۶ نفر راهی مرحله سوم شدند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۲ ب.ظ

دیدگاه


9 × = بیست هفت