- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۲۰ تیم نظارتی بر مصرف برق ادارات آذربایجان غربی نظارت دارند

Posted By admin On تیر ۶, ۱۴۰۱ @ ۹:۲۱ ق.ظ In اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در راستای مصرف بهینه برق و جلوگیری از مصرف زیاد در این زمینه، ۲۰ تیم نظارتی بر ادارات استان نظارت دارند.
طاهر کیامهر افزود: این تیم‌ها به صورت روزانه با مراجعه به همه شهرستان های استان روند مصرف برق دستگاه‌ها و ادارات را بر اساس مصوبه دولت مورد سنجش قرار می‌دهند.
وی اضافه کرد: این نظارت از ابتدای فصل گرما در آذربایجان غربی آغاز شده و تا پایان این فصل بدون وقفه ادامه خواهد داشت.
کیامهر ادامه داد: یک هزار دستگاه دولتی در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی در خصوص میزان مصرف و همچنین گذرنکردن از دستورالعمل های ابلاغی مورد پایش قرار می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هم در راستای اجرای برنامه‌های مرتبط با این حوزه، از ۲۲ خرداد امسال یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند و خاموشی‌های پس از این ساعت نیز مورد رصد قرار گرفته و با ادارات متخلف در ۲ بخش کاهش مصرف و تعطیلی برخورد جدی می‌شود.
کیامهر اضافه کرد: تاکنون ۹۲۲ اداره در سطح استان مورد بازدید اکیپ نظارتی این شرکت قرار گرفته و ضمن صدور ۳۱۰ اخطاریه، در پی ادامه بی‌توجهی و پرمصرفی، برق ۳۸ اداره نیز قطع شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b2%db%b0-%d8%aa%db%8c%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.