- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۲هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در آذربایجان‌غربی احداث می شود

Posted By admin On مهر ۳۰, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۰۸ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۲ هزار واحد مسکونی در سه شهر ارومیه، خوی و مهاباد احداث می‌شود.
محمدمهدی شهریاری در نشست تأمین مسکن نیازمندان که با حضور رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ضرورت تأمین مسکن برای نیازمندان و محرومین با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۲ هزار واحد مسکونی در سه شهر ارومیه، خوی و مهاباد احداث می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در راستای تداوم همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه بخش‌های مختلف استان این اقدام مهم انجام‌می‌شود، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی فعالیت دارد و استان نیز با همه توان از تمام ظرفیت‌های این ستاد برای خدمت‌رسانی به محرومین و توسعه حوزه‌های مختلف بهره برده و در این راستا نهایت همکاری را می‌کند.
علی اکبر محرابیان رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این نشست از آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن نیازمندان در ارومیه و مهاباد خبر داد و گفت: در شهرهای خوی نیز پس از بررسی‌هایی که به زودی به اتمام می‌رسد عملیات احداث آغاز می‌شود.
سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساخت این مساکن در قالب اقدام ملی مسکن انجام می‌شود، بیان کرد: سهمیه استان در اقدام ملی مسکن ۲۰ هزار و ۹۷۰ واحد است که در ۳ مرحله از مجموع ۴۱ هزار ثبت نامی ۳۲ هزار نفر واجد شرایط شدند.
وی ادامه داد: از مجموع واجدین شرایط ۵ هزار و ۲۴۰ نفر افتتاح حساب کرده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۷ نفر وجه اولیه را واریز کرده‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به تأمین زمین در شهرهای ارومیه، خوی و مهاباد برای ساخت مسکن محرومین با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، یادآور شد: برای تأمین زمین به عنوان رکن اساسی تأمین مسکن علاوه بر استفاده از ظرفیت سازمان ملی زمین و مسکن، از راهکار تغییر کاربری نیز استفاده شده است.
حمزه‌لو خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان اتمام پروژه‌های مسکن مهر و تأمین مسکن برای نیازمندان را در اولویت خود قرار دارد به نحوی که در یکسال گذشته ۵ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b2%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d9%85%d8%b3%da%a9%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2%d9%85%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.