۱۵۷ مسافر گرفتار کولاک در آذربایجان غربی امدادرسانی شدند

۱۵۷ مسافر گرفتار کولاک در آذربایجان غربی امدادرسانی شدند

آراز آذربایجان-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۱۵۷مسافر گرفتار برف وکولاک در استان خبر داد.
رضا مسافر با اشاره به بارش شدید برف از روزگذشته در استان همراه کولاک در جاده وگردنه ها افزود: امروز جمعه همزمان با بارشها عملیات امدادرسانی به خودروها وجاده های برفی نیز تشدید شده است.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار جمعه شب ۵۱ خودرو به همراه ۱۵۷ مسافر گرفتار در برف و کولاک توسط نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.
مسافر عنوان کرد: هم اکنون محور اشنویه به ارومیه (دره شهدا) کولاک و برفی است و در این راستا ۳۰ خودروی گرفتار در برف وکولاک به همراه ۷۵ مسافر امدادرسانی شدند.
وی با اشاره به کولاک و برفی بودن محور فرعی اشنویه به ارومیه مسیر فرعی زیوه گفت: در این محور نیز با تلاش دو تیم امداد و نجات هلال احمر ۱۱ خودرو به همراه ۴۲ مسافر امدادرسانی شدند.
مسافر اضافه کرد: در محور مهاباد به بوکان مسیر برهان نیز به دلیل بارش برف وکولاک چهار خودرو به همراه ۱۶ مسافر و در محور تکاب به شاهین دژ نیز شش دستگاه خودرو به همراه ۲۴ مسافر در برف کولاک گرفتار بودند که امدادرسانی شدند.
معاون امداد ونجات هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح امداد و نجات زمستانی در استان در حال اجراست گفت: هم اکنون نیروهای امدادی هلال احمر در تمام محورها وگردنه های استان‌مستقر هستند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


دو + = 7