۱۳۰ پایگاه کمیته امداد آذربایجان غربی درجشن نیکوکاری دایر می شود

۱۳۰ پایگاه کمیته امداد آذربایجان غربی درجشن نیکوکاری دایر می شود

آرازآذربایجان – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از برپایی ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار همزمان با جشن نیکوکاری در استان خبر داد.
عزیز سهندی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار عید برای همه برگزار می‌شود از ۱۶ اسفند در استان آغاز می‌شود افزود: این تعداد پایگاه امدادی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی استان دایر و آماده جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست و خیر استان خواهد بود.
وی با بیان اینکه همچنین همزمان با آغاز جشن نیکوکاری پایگاه‌های کمیته امداد در محل‌های برگزاری نماز جمعه در سطح استان نیز دایر و آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است افزود: مردم آذربایجان غربی هدایای نقدی و غیر نقدی را از طریق این پایگاه‌ها به دست نیازمندان استان برسانند.
سهندی با بیان اینکه امسال پیش بینی رشد ۴۰ درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری را داریم افزود: سال گذشته مردم استان ۶۶ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان استان کمک کردند که این میزان امسال با پیش بینی بینی افزایش ۴۰ درصدی به ۹۳ میلیارد ریال می‌رسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: مردم خیر و نوع دوست استان می‌توانند از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی و یا از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ * برای پرداخت هدایای خود اقدام کنند.
سهندی همچنین با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری همزمان با ۱۵ اسفندماه در سطح مدارس آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود اضافه کرد: در این راستا نیز یک هزار و ۷۵۰ پایگاه در سطح مدارس استان راه اندازی می‌شود.
وی توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تامین نیازهای ضروری مددجویان و نیازمندان را از مهمترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری عنوان کرد و گفت: در کنار این پایگاه‌ها ۲۲ اداره تابعه کمیته امداد آماده دریافت هدایای مردم خواهند بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


− پنج = 4