۱۱ میلیارد ریال نانوایی های آذربایجان غربی جریمه شدند

۱۱ میلیارد ریال نانوایی های آذربایجان غربی جریمه شدند

آراز آذربایجان- سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از انجام بیش از ۲۴۸ هزار مورد بازرسی در استان خبرداد.
ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ۳۰ بهمن ماه ۲۴۸ هزار و ۵۸۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان به عمل آمده که ۱۰ هزار و ۲۹۹ فقره پرونده تخلف ثبت شده است.
وی ادامه داد: ارزش تخلفات تشکیل شده بیش از ۱۸۷۷ میلیارد ریال براورد شده است.
وی افزود: طی بازه زمانی یاد شده در راستای نظارت بر عملکرد شرکت های وارد کننده که جهت واردات کالاهای مورد نیاز کشور از ارز دولتی استفاده کرده بودند ۲۵۱ فقره پرونده مورد بررسی قرار گرفت که ۲۴ فقره پرونده تخلف با عنوان عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از ۱۲۷۹ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.
مرندی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه نخست امسال ۸۷۸۳ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق از واحد های صنفی و غیر صنفی صورت گرفت، افزود: در این راستا ۱۸۸ پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۴۹ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.
سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده ۳۸۶۶ مورد گشت مشترک با اکیپ های متشکل از نهادهای ذیربط در حوزه های مختلف انجام و ۱۱۸۲ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۱۶ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
مرندی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴ هزار و ۶۷۹ مورد بازرسی از واحد های پخت و توزیع نان انجام شد که ۱۳۹۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


6 − = پنج