۱۰۸ هزار ناوگان باری از پایانه مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند

۱۰۸ هزار ناوگان باری از پایانه مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند

آراز آذربایجان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد ۱۰۸ هزار ناوگان باری از پایانه های مرزی استان طی ۴ ماه گذشته سالجاری خبر داد.
فروغ فاریابی با اشاره به رشد ۱۳۴ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی در سال جاری، افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری تردد ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد ۱۳۴ درصدی را داراست.
وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال جاری در مجموع شاهد تردد بالغ بر ۱۰۸ هزار ناوگان باری ورودی و خروجی از پایانه‌های مرزی استان بودیم در حالی که سال گذشته ۴۶ هزار ناوگان باری از این مبادی و ورودی به کشور تردد کرده‌اند که از رشد ۱۳۴ درصدی حکایت دارد.
فاریابی گفت: در این مدت بیشترین رشد تردد ناوگان باری از بین پایانه‌های مرزی استان به پایانه مرزی سرو با ۲۵۱ درصد افزایش اختصاص داشته در حالی که در پایانه مرزی پلدشت نیز شاهد کاهش ۳۳ درصدی تردد ناوگان باری به دلیل افزایش عوارض ورودی کشور مقابل بوده‌ایم.
وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی تردد ناوگان باری در پایانه مرزی تمرچین و رشد ۲۲۹ درصدی ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان ابراز امیدواری کرد با اتمام بیماری منحوس کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن شاهد افزایش بیش از پیش تردد ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان باشیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه


× چهار = 28