۱۰۰ اکیپ بازرسی بازار آذربایجان غربی را رصد و پایش می کنند

۱۰۰ اکیپ بازرسی بازار آذربایجان غربی را رصد و پایش می کنند

آراز آذربایجان – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از رصد و پایش واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح عرضه، تولید، توزیع و خدمات طی سالجاری خبر داد.
غلامرضا بابایی با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بیش از نیاز استان ذخیره سازی شده و هیچ گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد افزود: هرگونه افزایش قیمت کالاها خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار غیر قانونی و تخلف است که در این زمینه ۱۰۰ اکیپ بازرسی فعال شده‌اند.
وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به حد کافی تأمین شده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف‌ها برای استفاده عموم مردم با نرخ و قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است عنوان کرد: در صورت مشاهده هرگونه توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی با متخلفین مطابق قانون و به صورت جدی برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص تولید و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: در خصوص انواع محلول‌های ضد عفونی کننده در استان مشکلی وجود ندارد به دلیل اینکه بیش از حد نیاز تولید می‌شود و انواع ماسک مورد نیاز مردم از استان‌های تولید کننده تأمین شده است که از هفته آینده جهت توزیع برای عموم تحویل داروخانه‌ها خواهد شد.
بابایی ادامه داد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری بعد از شیوع کرونا ویروس در کشور مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی علاوه بر کمک‌های غیر نقدی که به صورت انفرادی و گروهی انجام داده‌اند با اهدا مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال کمک نقدی در این پویش مشارکت حداکثری را انجام دادند.
وی اضافه کرد: سامان ۱۲۴ ستاد خبری سازمان به صورت شبانه روزی جهت دریافت شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی می‌باشد. هم وطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، احتکار، عدم عرضه کالا و بخصوص عدم درج قیمت بر روی کالا را از طریق تلفن ۱۲۴ با ما در میان بگذارند.
بابایی در خصوص تحقق شعار سال با بیان اینکه در سال جهش تولید ۲۳ پروژه و برنامه عملیاتی در استان اجرا می‌شود گفت: این سازمان در سال جهش تولید با تنظیم و اجرای برنامه‌های تخصصی و ویژه در قالب ۷ محور ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقدام به تعریف پروژه‌های مهم و اولویت دار جهت تحقق این محورها کرده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


+ 1 = هفت